کاری نکردی نیمای من


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

ی وقتایی اینقددلت ازدنیااززندگی ازمردم میگیره اینقداحساس تنهایی میکنی که نمی تونی  ب کسی بگی ک چقدتنهایی بعضی وقتا  ک ب اتفاقات توی زندگیم فک میکنم می بینم ی جورایی همیشه بدشانس بودم شانس واقبال باهام یارنبوده اما باز صدام درنیومدفقط صبر کردم گاهی وقتاهم شکایت کردم خیلی وقتا هم ناشکری کردم..دیگه عادت کردم ب این اوضاع ب تنهایی عادت کردم ب اینکه باید دوریه کسیو که باتمام وجودم دوسش دارمو تحمل کنم عادت کردم زندگی تا همیشه برای من همینطوری میمونه چون هیچ کس دیگه نمی تونه جای اون کسی رو که باتمام وجودم دوسش دارم تو قلبم بگیره منم خیلی ارزوهاداشتم ک بهش نرسیدم خیلی چیزامیخواستم ب دست نیاوردم وخیلی حرفای دیگه که نمی تونم بگم اما هرموقع ی عالمه غصه ونارحتی میاد سراغم ب این فک میکنم که یکی هست تو این دنیا که باتمام وجودش دوسم داره همینکه میدونم یکی هست بهم فک میکنه همینکه میدونم گوشه ی قلبه یه ادم جادارم  همین باعث میشه تمام غصه های دنیارو فراموش کنم من هیچ وقت نمی تونم فراموشت کنم حتی اگه دیگه هیچ وقت اینجانیام یاباهات حرف نزنم بازم تو توی قلبمی من ی بار وبرای اخرین بار بهت میگم ک تو هیچ وقت هیچ بدی درحق من نکردی که ازم حلالیت می طلبی تو همیشه دورادور کنارم بودی وبهم کمک کردی تو همیشه ب من محبت کردی اخه چطور می تونم از دست توکه برام ی دنیاارزش داری ناراحت باشم ک میگی حلالت کنم بخدا من ازتو هیچ ناراحتی ب دل ندارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 10:49 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com